Każdy moment na promocję wizualnej wizytówki danego przedsiębiorstwa jest dobry, ale są chwile, kiedy kampania prezentująca np. nową wersję musi rozpocząć się w danym momencie. Unowocześnione strony internetowe Wrocław wymagają nie tylko dopracowania pod kątem technicznym, funkcjonalnym i merytorycznym, ale także odpowiedniej promocji i środków, które mają zwiększyć nie tylko zasięg, ale także liczbę rzeczywistych odsłon i odwiedzających użytkowników sieci internetowej.
Promocja częsta, ale nie nachalna
Okazji do rozpowszechniania witryny jest sporo: prezentacja nowych produktów, modyfikacja samej strony, wprowadzenie pewnych funkcjonalności, czy też upublicznienie zmodyfikowanej wersji (przygotowanej przez redMustang). Trzeba jednak wyczuć moment na promocję, ponieważ byle jaki powód prezentacji może bardziej zniechęcić do wizyty niż zachęcić. W pierwszej kolejności należy przeanalizować czynniki, przy których możliwa jest ekspansja witryny w mediach elektronicznych. Musi być specjalna okazja, żeby przeprowadzić to sprawnie i skutecznie. Najlepszą metodą promowania jest informowanie w mediach społecznościowych oraz w radiu i telewizji, lecz w drugim przypadku należy mówić ogólnie o nowej stronie przez tydzień lub dwa, jednak ma być to częścią prezentacji produktu, która ma być dość uwydatniona. W social mediach można promować strony internetowe Wrocław do woli, lecz przy zachowaniu pewnych standardów. Najlepiej, gdy na początku zamieści się ogólną informację, a w następnych dniach powiadomi się o danych funkcjonalnościach. Dzięki temu nasza świadomość o witrynie internetowej wzrośnie, lecz proces ten nie będzie agresywny, tylko odpowiednio dostosowany do sytuacji i etapu promocji.
Wynik dający zysk
Takie działania mają zapewnić większą liczbę odwiedzin, co przełoży się na zwielokrotniony przychód w danym okresie czasu. Jednakże aby osiągnąć zamierzone cele, trzeba opracować odpowiednią strategię, która ma być przygotowywana w trakcie prac nad nową odsłoną portalu, a gdy strony internetowe Wrocław będą gotowe do publikacji, można rozpocząć kampanię trwającą kilka tygodni. Kształt kampanii jest zależny od wielu czynników, ale musi być dopasowana tak, żeby zachować balans między intensywnością wpisów lub reklam i samopoczuciem odbiorców.